Deci, dupa cum v-am zis si in postarea trecuta, astazi  se incheie termenul limita pentru a-mi trimite capitolele scrise de voi…

Si, nu stiu daca ma credeti sau nu, dar asta e, nu am primit nici un capitol. Ma simt foarte naspa din cauza asta pot zice. Dar asta e, raman pe tradus si daca e si imi mai vin mintile la cap o sa scriu singura…Dar nu cred ca o sa se intample curand…

Oricujm..imi pare rau pentru fetele care le-am dat capitolul si le-a placut..

SI cred ca nu mai are rost sa pun capitolul stiind ca v-as face mai multe sperante daca l-ati citi si v-ar placea…

Dar, cum am mai spus…asta e acum…presupun ca nu sunt ca toate celelalte fete carora vor multi sa li se alature…Desi, eu zic ca nu ati trimis nimic pentru ca nu stiti cum scriu…Sau opate pentru ca nu prea intrati pe acest blog…sau pe celalalt in acest caz…dar nu mai conteaza…Si cred ca deja ma intind prea mult…

Va cer inca o data scuze celor care le-am trimis capitolul scris de mine…

Si noapte buna!;))

PS: Stiu ca unele o sa ma omorati:|

Un răspuns »

  1. Off!!!!fir-ar!si ce frumos era capitolul!chiar nimeni?nu s-a gasit nimeni?lol…
    oricum gaby sfatul meu e sa-l scri singura,cand poti tu sa postezi postezi.eu te inteleg ca fiind a 9a acum mai multe pe cap,dar eu?ca ma vreo 5 si doua incepute ?imi vine sa-mi dau palme!dar asta e…
    mai gandeste-te!
    kiss:*:*:*

Lasă un răspuns

