Am primit de la Niko,  Miniii si Spixxie un premiu si ma simt onorata:D Acest premiu are si niste reguli:

1. Sa postezi premiul!
2. Sa oferi premiul la 12 prieteni!
3. Sa afisezi linkul lor!
4. Sa le dai de stire printr-un comentariu pe blogul lor!
5.Sa scrii din partea cui este premiul!

Deci cele 12 persoane la care voi da sunt:

Jane

Adelynne

Papper.Doll

BibyEllen

Andre.ea

Mady

Iulia

Oana

Alma

Pixxie

Niko

Deea

5 răspunsuri »

  1. Jane spune:

    mersii mult pentru premiu :XX

  2. Cristal Heart spune:

    fac si chestia asta..probabil vineri..atunci am timp liber,ca-s cu tezele saptamana asta si cealalta..si promit ca vineri citesc toate capitolele tale..dar n-am timp deloc acum:((

  3. Alma spune:

    Multumesc foarte , forate , foarte mult pentru premiu ! Ma simt absolut onorata ! Nici…nici macar nu am cuvinte sa iti descriu cat de bucuroasa sunt . Nici in cele mai bune vise ale mele nu imi imaginam asa ceva . Sunt uimita ! Multumesc inca o data . Si cred ca si tu merti premiul asta la fel de mult ca si noi toate ! Multumesc inca o data ! (de cate ori am multumit ?! Parca am inebunit:)):)):*) Merci din nou si…am si eu o surpriza pentru voi ..care va aparea pe blog , bineinteles.Dar mai dureaza un pic pana atunci . Dar intre timp o sa va plictisiti cu un nou capitol din Feel the life of the city . Nu l-am postat inca dar trebuie sa o fac . GATA ! Ca deja aberez de la subiect ! Deci…Merci mult ! Xo xo Alma

  4. spixxie spune:

    mersi mult de tot pentru premiu..chiar ma simt onorata si ma bucur ca iti place ficul meu…:X:X…mersi mult….:X:X

  5. spixxie spune:

    Hey ai un premiu si pe blogul meu…:X:X

Lasă un răspuns

